تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر
تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر

ندای استان:استاندار بوشهر از تلاش جدی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان خبر داد و گفت: تا تکمیل این پروژه‌ها، هیچ طرح جدیدی آغاز نمی‌شود.

به گزارش ندای استان، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست با هیئت‌های ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد بهبود وضعیت زیرساخت‌های ورزشی در شهرها و روستاهای استان بوشهر هستیم.

وی با اشاره به افتتاح هر ۲۰ روز یک پروژه ورزشی در استان بوشهر طی چهار سال اخیر خاطرنشان کرد: در سال ۹۲ سرانه ورزشی استان بوشهر ۰.۶۴ مترمربع بود که اکنون به ۱.۱۴ مترمربع رسیده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر هم اکنون ۱۵۴ ورزشکار در تیم‌های ملی دارد اضافه کرد: ورزشکاران این استان ۳۴۰ مدال بین‌المللی را تقدیم ورزش کشور کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با وجود کمبودها و مشکلات اقتصادی توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان متوقف نشده است، افزود: تلاش جدی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان بوشهر داریم.

گراوند به تاثیرپذیری ورزش از شرایط کرونا اشاره کرد و ادامه داد: بسیاری از باشگاه‌های ورزشی و سالن‌ها و میادین ورزشی در این ایام تعطیل شد که مشکلاتی را برای ورزشکاران ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی برای توسعه ورزش استان به دنبال منابع مالی پایدار باشند و از ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های موجود برای رشد و توسعه ورزش بهره ببرند.

استاندار بوشهر تکمیل پروژه‌های ورزشی استان بوشهر را یکی از اصول اساسی در استان دانست و بیان کرد: در سال آینده هیچ پروژه جدیدی در استان بوشهر آغاز نمی‌شود تا طرح‌های ناتمام، تکمیل شود.