برگزاری جشن نیکوکاری در بوشهر به صورت مجازی
برگزاری جشن نیکوکاری در بوشهر به صورت مجازی

ندای استان:مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: جشن نیکوکاری با شعار (عیدی برای همه) در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفند به صورت مجازی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ندای استان، احمد لطفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۸۶ هزار نفر در قالب ۴۲ هزار خانوار در استان بوشهر تحت پوشش کمیته امداد هستند که این آمار چهار درصد جمعیت استان بوشهر را شامل می‌شود.

وی با اشاره به تلاش برای تأمین بسته ارزاق شب عید مددجویان تحت حمایت اضافه کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که برای ۳۰ هزار خانوار تحت حمایت بسته ارزاق شب عید تا سقف ۳۰۰ هزار تومان تهیه کنیم و برای این کار نیازمند مشارکت مردم نیکوکار هستیم.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: امسال با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از ویروس کرونا، برگزاری جشن نیکوکاری با استفاده از روش‌های الکترونیکی انجام می‌شود.

وی افزود: جشن نیکوکاری امسال در آستانه سال نو همزمان با سراسر کشور در روز احسان و انفاق با شعار (عیدی برای همه) در سراسر استان بوشهر با هدف جمع آوری کمک‌های مردم خیر و نیکوکار برای نیازمندان هم استانی برگزار می‌شود.

لطفی با اشاره به اینکه همه ساله به منظور جشن نیکوکاری بیش از هزار پایگاه ثابت و سیار در مدرسه‌ها، میدان‌ها و معابر برپا می‌شد گفت: امسال با توجه به شرایط حاکم بر کشور و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، جشن نیکوکاری در این استان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان همچنین تأمین پوشاک شب عید و سایر اقلام مورد نیاز مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: این جشن با همکاری صدا و سیما و بیش از ۱۰۰ مرکز نیکوکاری فعال در استان برگزار می‌شود.

  • منبع خبر : مهر