توقیف خودروی حامل ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در بوشهر
توقیف خودروی حامل ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در بوشهر

ندای استان:جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری ۶ نفر اعضای یک باند توزیع موادمخدر و کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش خبر داد.

به گزارش ندای استان، سرهنگ حیدر سوسنی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری ۶ نفر اعضای یک باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ۲۴ ساعت گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان در شهرستان بوشهر مطلع شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر و زیرنظر گرفتن خودروی حامل مواد، در نهایت دستور به توقف این خودرو را در خیابان عاشوری شهر بوشهر دادند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس قصد فرار داشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی روبرو گردید و به ناچار خودرو را متوقف کرد عنوان داشت:  در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلوگرم حشیش با جاساز حرفه‌ای کشف شد.

سرهنگ سوسنی بیان داشت: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری پراید توقیف، ۶ نفر اعضای یک باند شامل پنج نفر مرد و یک زن دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.