کمیسیون‌های شهرداری صد درصد آنلاین برگزار می‌شود
کمیسیون‌های شهرداری صد درصد آنلاین برگزار می‌شود

ندای استان:سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بوشهرگفت: زمینه برگزاری جلسات کمیسیون‌های شهرداری بوشهر به صورت برخط به طور کامل فراهم شده است و جلسات کمیسیون ماده ۱۰۰ در دو هفته اخیر آنلاین برگزار شد.

به گزارش ندای استان،محمد خوش‌آیینه روز  پنجشنبه درگفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: لینک شرکت در جلسات آنلاین برای صاحب پرونده ارسال می‌شود و به این ترتیب با حضور اینترنتی کارشناسان و مردم، پرونده رسیدگی می‌شود.

وی افزود: ۲۰ پرونده کمیسیون ماده ۱۰۰ در هفته جاری به این صورت بررسی شد و بر خط کردن ملاقات‌های مردمی با شهردار نیز با استفاده از این ظرفیت در دستور کار قرار دارد.

خوش‌آیینه اعلام کرد: راه‌اندازی پنجره الکترونیک شهرداری بوشهر برای ارائه الکترونیک خدمات درآمدی، مالی، شهرسازی و سایر درخواست‌ها نیز در دست اقدام است که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است و در هفته آینده همه فرم‌های مربوط به آن بارگذاری می‌شود.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بوشهرگفت: با راه اندازی کامل این میز خدمت الکترونیک، در ماه‌های آینده مراجعه حضوری مردم به بخش‌های مختلف شهرداری به صفر می‌رسد.

وی ادامه داد: در زمان حاضر امکان پیگیری پرونده‌های شهرداری به صورت کاملا غیر حضوری میسر است و علاوه بر اینکه شهروندان می‌توانند با ورود به وب سایت شهرداری بوشهر از سیر پرونده خود مطلع شوند، پیشرفت مرحله‌ای پرونده نیز به صورت پیامکی به آنها اطلاع رسانی می‌شود.

خوش‌آیینه گفت: بیشترین حجم مراجعات حضوری به مجموعه شهرداری مربوط به بخش شهرسازی و پرونده‌های ساخت و ساز است، از این رو تکمیل میز خدمت این بخش در اولویت قرار دارد.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بوشهر یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری بوشهر نیز فعال است و بوشهری‌ها می‌توانند در تماس با آن انتقادات و مشکلات مربوط به شهرداری را مطرح کنند.