۲۰۰۰ پرونده تخلف برای اصناف دشتستان تشکیل شد
۲۰۰۰ پرونده تخلف برای اصناف دشتستان تشکیل شد

ندای استان: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از انجام ۲۷ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی این شهرستان خبر داد و گفت:‌ ۲۰۰۰ پرونده تخلف برای اصناف دشتستان تشکیل شد.

به گزارش ندای استان،ماریا خویش‌دوست اظهار داشت: یکی از اقدامات مؤثر در کنترل بیماری کرونا، نظارت و بازدید مستمر از مراکز رجوع و تجمع افراد از جمله مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی چون ادارات، بانک‌ها، مطب‌ها، جایگاه‌های سوخت و … است که این مهم به صورت جدی در دستور کار بازرسان بهداشتی است.

وی تصریح کرد: از ابتدای اسفند تا پایان مهرماه، بیش از ۲۷ هزار بازدید صورت گرفته است که منجر به تشکیل پرونده قضائی برای بیش از دو هزار صنف و اماکن متخلف شده است و در همین راستا بیش از ۱۶۶ مرکز متخلف پلمب شده‌اند.

تشدید نظارت‌ها بر همه اصناف

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اشاره به شروع موج ۳ کرونا و وضعیت قرمز شهرستان دشتستان اظهار داشت: با دستور رئیس ستاد کنترل کرونای شهرستان نظارت‌ها بر تمامی اصناف تشدید و برخورد با متخلفین به شدت افزایش خواهد یافت.

خویش‌دوست بیان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام‌شده و حضور نماینده دادستان شهرستان در گشت‌های مشترک، هیچ‌گونه چشم‌پوشی از تخلف افرادی که با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، سلامت همشهریانمان را به خطر می‌اندازند، صورت نخواهد پذیرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت همه موارد مرتبط با بهداشت فردی و حفاظت از خود و خانواده‌شان، مراتب تخلف بهداشتی صنوف، ارگان‌ها و ادارات را با سامانه شکایات وزارت بهداشت به شماره ۱۹۰ در میان بگذارند.