فوتی های کرونایی در بوشهر به ۷۰۰ نفر رسید
فوتی های کرونایی در بوشهر به ۷۰۰ نفر رسید

ندای استان:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با جان باختن ۳ نفر دیگر از همشهریانمان آمار فوتی‌های استان به ۷۰۰ نفر رسید.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر ۲۶۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.
وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.
دکتر کشمیری بابیان اینکه در حال حاضر ۱۷۱ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۹ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه دو نفر از همشهریان عزیزمان در روز سه شنبه و ۱ نفر امروز فوت‌شده‌اند که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است.
دکتر کشمیری اضافه کرد: موارد فوت شده در رده سنی ۴۰ تا ۶۵ سال هستند که دارای بیماری‌های زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت و بیماری کلیوی(دیالیزی) بوده‌اند.
وی بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۳ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۱۸ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۵۰۹۱ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده است.