بخش مرکزی گناوه به ۱۰ خانه ورزش نیاز دارد
بخش مرکزی گناوه به ۱۰ خانه ورزش نیاز دارد

ندای استان:بخشدار مرکزی گناوه گفت: سهمیه خانه‌های ورزش در نظر گرفته شده برای روستاهای بخش مرکزی این شهرستان ناکافی است و ۱۰ روستای دیگر این بخش به این مرکز نیاز دارند.

به گزارش ندای استان،خدیجه دشتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: روستاهای بخش مرکزی این شهرستان ظرفیت و قابلیت فراوانی در عرصه ورزش دارند و باید در اختصاص خانه‌های ورزش سهمیه بیشتری در نظر گرفته شود.

وی اظهارداشت: در میان ۲۲ خانه ورزش روستایی که هفته گذشته به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در استان بوشهر  افتتاح شد، پنج سهمیه آن متعلق به روستاهای بخش مرکزی گناوه بود که این میزان ناکافی است و باید در مراحل بعدی افزایش یابد.

وی گفت: خانه ورزش روستاهای مال قاید، سربست، فخرآوری، شول و گماران  بخش مرکزی شهرستان گناوه با نام شهدای هر روستا باحضور مسئولان شهرستان در هفته گذشته بهره‌برداری شدند.

دشتی بیان کرد: تجهیزات خانه‌های ورزش روستایی شامل میز شطرنج، میز پینگ پنگ، راکت، فوتبال دستی، پایه دارت، راکت بدمینتون، طناب، توپ والیبال و فوتبال و حلقه بود که راه‌اندازی هر مرکز ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در برداشته است.

بخشدار مرکزی گناوه گفت: راه‌اندازی و تجهیز خانه‌های روستایی با هدف برقراری نشاط و شادابی و توسعه تندرستی در بین روستاییان انجام شده‌است.

وی  از دهیاران خواست با هدف ایجاد فضای نشاط، شادابی، ورزش و سلامتی در روستاها، با استفاده از همه امکانات و قابلیت‌های موجود با  هیات ورزش‌های روستایی و عشایری همکاری کنند.

۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.