نماینده دشتستان از میزان اختصاص اعتبار به این شهرستان انتقاد کرد
نماینده دشتستان از میزان اختصاص اعتبار به این شهرستان انتقاد کرد

ندای استان:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشتستان یک چهارم جمعیت استان را دارد و باید توجه ویژه‌ای در توزیع اعتبارات به این شهرستان شود.

به گزارش ندای استان،ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان با قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته برای مقابله با کرونا بیان کرد: شاهد تلاش جهادی کادر درمان در مقابله با کرونا هستیم. این ماه‌ها سر می‌شود، ولی روایت این ایام تا همیشه خواهد بود.

او، با بیان اینکه نباید برای مشکلات کشور به مردم نشانی غلط دهیم، تصریح کرد: کلید حل مشکلات کشور رای آوردن یا رای نیاوردن یک نفر در یک کشور دیگر نیست؛ این‌ها برای ایران‌ستیزی و ایران‌هراسی با هم مسابقه گذاشته‌اند و گره زدن مشکلات کشور به انتخابات آمریکا تحقیر ملت و کشور است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه کلید حل مشکلات ما در داخل کشور است، عنوان کرد: هرجایی مطیع ولایت بوده و انقلابی و جهادی کار کردیم به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

رضایی حضور مستمر مسئولان را در بین مردم خواستار شد و  ادامه داد: از کمبود‌های دستگاه‌ها اطلاع داریم. اگر نمی‌توانیم کاری کنیم حداقل با احترام در بین مردم حضور داشته باشیم و پاسخگو باشیم.

شرایط اقتصادی، زندگی مردم را سخت کرده است

او، با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی، زندگی و معیشت مردم را سخت کرده است و مردم حال و روز خوشی ندارند، گفت: انتظار می‌رود همه مسئولان در چارچوب قانون رعایت حال مردم را کنند. خیلی از مشکلات مالی نیست و با تعامل و پیگیری می‌توان مشکل را حل کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، جذب بیشتر اعتبارات ملی و استانی برای شهرستان را خواستار شد و افزود: نسبت به رو‌ند توزیع اعتبارات معترض هستیم زیرا واقعیت شهرستان این نیست. دشتستان یک چهارم جمعیت استان را دارد و باید توجه ویژه‌ای در توزیع اعتبارات به این شهرستان شود.

او برطرف کردن موانع تولید و تسهیل در اشتغال را ضروری دانست و تاکید کرد: انتظار داریم واحد‌های تولیدی راکد فعال شوند و مسائل این واحد‌ها یکی یکی رفع شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دخالتی در مسائل دستگاه‌های اجرایی نداریم و وظیفه ما نظارت است، بیان کرد: حامی مدیرانی هستیم که با کار و تلاش جهادی و شبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کنند و توقع ما چیزی جز خدمت به مردم نیست.