نخستین رادیو اینترنتی حوزه شهری بوشهر راه‌اندازی شد
نخستین رادیو اینترنتی حوزه شهری بوشهر راه‌اندازی شد

ندای استان: نخستین رادیو اینترنتی (حوزه شهری) استان بوشهر در شهر جدید عالیشهر در راستای معرفی مشکلات، کمبودها و ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی راه‌اندازی شد.

به گزارش ندای استان به نقل از تسنیم، طراح رادیو اینترنتی شهر جدید عالیشهر بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی نخستین رادیو اینترنتی(حوزه شهری) استان بوشهر در شهر جدید عالیشهر اظهار داشت: در این رسانه از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان، نویسندگان، هنرمندان و همه اقشار مختلف استفاده می‌شود.

فاطمه بحریاری با بیان اینکه نخستین رادیو اینترنتی(حوزه شهری) توسط دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر راه‌اندازی شده است افزود:در این رسانه ضمن بازگویی خاطرات، در ارائه، شناسایی و معرفی مشکلات، کمبودها، ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی تلاش می‌شود.

مشاور اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر با بیان اینکه در این رادیو  به فعالیت‌ها، حوزه‌های زیر ساختی و فعالیت‌های اجتماعی توجه ویژه می‌شود گفت: در رادیو اینترنتی عالیشهر بوشهر در عرصه سراهای محله، مدارس اجتماع‌محور، گذر فرهنگ و هنر، دورهمی‌های محله محوری، رویدادهای شهری، مشارکت‌های اجتماعی، معرفی جوانان موفق، شهر دوستدار کودک، هویت بخشی،گسترش فضاهای کسب و کار اجتماعی و کارگاه‌های کارآفرینی صحبت می‌شود.

وی با بیان اینکه این رادیو نقش مهمی در پرکردن اوقاف فراغت مردم و جلوگیری از تجمعات در راستای مقابله با کرونا دارد به تولیدات آن پرداخت و خاطرنشان کرد: تولید پادکست با موضوعات، توسعه روابط انسانی، فردی(خودشناسی)،محلی، شکوفایی استعدادها، معرفی مهارتهای زندگی، ارتباط همسایگی، حقوق شهروندی در رادیو اینترنتی عالیشهر بوشهر توجه ویژه می‌شود.

بحریاری، مصاحبه با شهروندان و کارشناسان را در اولویت برنامه‌های این رادیو  دانست و بیان کرد:گزارش‌های طنز، پخش موسیقی‌های محلی و خیام خوانی، لطیفه‌گویی و  پخش شعرهای طنز همراه با آموزش گویش محلی از دیگر ویژگی‌های این رادیو است.