۶۰ درصد بودجه امسال کمیته امداد بوشهر توسط خیرین باید تامین شود
۶۰ درصد بودجه امسال کمیته امداد بوشهر توسط خیرین باید تامین شود

ندای استان: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: ۶۰ درصد بودجه امسال کمیته امداد بوشهر توسط خیرین باید تامین شود.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، مسلم انیژپور عصر پنجشنبه در آئین اهدای جهیزیه به ۳۰ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دیر، با اشاره به وضعیت فعلی کشور و مشکلات اقتصادی که وجود دارد، اظهار داشت: اگر در شرایط فعلی، همکاری مردم و خیرین نبود، تأمین جهیزیه زوج‌های جوان و برگزاری چنین مراسمی امکان نداشت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر افزود: امسال بودجه کمیته امداد استانی بسته شده است که ۴۰ درصد آن از محل اعتبارات دولتی و ۶۰ درصد دیگر نیز باید با همکاری خیرین و نیکوکاران تأمین کنیم.

وی ادامه داد: سالانه بالغ بر ۸۰۰ فقره ازدواج در استان صورت می‌گیرد که برای تأمین جهیزیه این زوج‌ها هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز است و فقط یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات دولتی است.

انیژپور با اعلام اینکه امسال همزمان با عید غدیر ۲۳۰ فقره جهیزیه در سطح استان توزیع شد، بیان کرد: در هفته بسیج نیز ۳۱۲ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا خواهد شد و مرحله سوم این برنامه نیز در اسفندماه مقارن با هفته احسان و نیکوکاری برگزار می‌شود.