شمار پزشکان متخصص کلینیک دولتی گناوه افزایش یافت
شمار پزشکان متخصص کلینیک دولتی گناوه افزایش یافت

ندای استان: رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: شمار پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) این شهرستان ۵۰ درصد در یک سال اخیر افزایش یافته‌است.

 به گزارش ندای استان،محمدعلی دریانورد روز چهارشنبه در این ارتباط افزود: کلینیک تخصصی دولتی این بیمارستان که پیش از این برخی تخصص‌های پزشکی را نداشت، هم اکنون با حضور بیشتر متخصصان در تمامی روزهای هفته در نوبت عصر پذیرای مراجعه کنندگان است.

وی اظهارداشت: در این کلینیک تمامی خدمات در رشته‌های تخصصی زنان و زایمان، داخلی، مغز و اعصاب، پوست، ارولوژی، اطفال، جراحی عمومی، اعصاب و روان، قلب، چشم، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، رادیولوژی و بیهوشی ارائه می‌شود.

وی  با بیان اینکه ماهانه بیش از چهار هزار خدمت در کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) گناوه انجام می‌شود، گفت: هم اکنون نوبت دهی در این مرکز به صورت حضوری است و در آینده‌ نزدیک اینترنتی می‌شود.

دریانورد ادامه داد: کلینیک تخصصی در طول ۲ روز در هفته کلینیک تخصصی دیابت برای خدمت‌رسانی بهینه به بیماران دیابتی با حضور متخصصان داخلی، کارشناس تغذیه و در صورت نیاز با حضور دیگر متخصصان به صورت رایگان فعال است.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: ویزیت این متخصصان, اقدامات تخصصی شامل اکو، تست ورزش، نوار قلب، گچ گیری و آتل‌بندی، بینایی‌سنجی، امور مربوط به پوست و انواع سونوگرافی در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) با تعرفه دولتی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: خیران و مسئولان برای حمایت از ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان گناوه نسبت به  تجهیز امکانات رفاهی و مسکونی آنها در حد توان، در کنار مجموعه بیمارستان باشند.

دریانورد گفت: در صورت ماندگاری متخصصان در این شهرستان، دیگر مردم نیازمند مراجعه به مرکز استان و استان‌های همجوار برای  دریافت خدمات پزشکی نخواهند بود.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه با تقدیر از همه افراد و نهادهایی که در امر یاری‌رساندن به بهداشت و درمان مردم همکاری و فعالیت دارند، افزود: در شرایط کرونایی و خاص کنونی، خیران، مسئولان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کمک‌های تجهیزاتی و  اقلام حفاظت فردی زیادی به این بیمارستان ارایه کردند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای دو بیمارستان امیرالمومنین (ع) و سوانح سوختگی چرومی است./ایرنا