فرمانده جدید سپاه گناوه معرفی شد
فرمانده جدید سپاه گناوه معرفی شد

ندای استان:با حضور فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، خانواده شهداء، جمعی از روحانیون، مردم و بسیجیان آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه انجام شد.

به گزارش ندای استان به نقل از بسیج،فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این مراسم گفت: توطئه‌های امریکا و متحدان آن برعلیه انقلاب اسلامی بسیار زیاد و یکی پس از دیگری به مرحله اجرا در آمده است، اگر چه در دورانی حساس و در یک پیچ تاریخی به سر می‌بریم، اما روند رشد و توسعه انقلاب اسلامی ادامه دارد.
سردار علی رزمجو افزود: با نگاه به حرکت انقلاب و تجزیه و تحلیل جایگاه به این نتیجه می‌رسیم که انقلاب اسلامی در حال گسترش و بزرگ شدن است  و دشمنان انقلاب در مسیر حرکت و به  سمت ضعیف شدن و عقب نشینی هستند، امروز جایگاه انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی رو به گسترش است و شاهد صدور ارزش‌های انقلاب به دنیا می‌باشیم.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام تصریح کرد: امروز دشمن جرات حمله نظامی و جنگ سخت با ما را ندارد، چرا که قدرت دفاعی ما می‌تواند دشمن را درهم شکند، دشمن با شکست در جنگ سخت به طراحی‌های جدیدی دست زده است و می‌خواهد در جنگ اقتصادی و فرهنگی به ما ضربه وارد نماید.
در ابتدای این آیین امام جمعه گناوه گفت: سید هادی رکنی حسینی ابرازداشت: مردمی و در کنار مردم بودن همچنین رفع مشکلات و درد‌ها همواره در بین سپاهیان وجود داشته و این خصیصه زیبا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
در پایان این مراسم فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر  از خدمات سرهنگ پاسدار یاسین اکبا در دوران فرماندهی در سپاه گناوه  تجلیل کرد  و سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور به عنوان فرمانده جدید سپاه انصار الحسین (ع) گناوه معرفی نمود.