تیم‌های بوشهری در انتظار کمک ۲۲ پتروشیمی استان
تیم‌های بوشهری در انتظار کمک ۲۲ پتروشیمی استان

ندای استان:مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه “بیش از ۸۰ درصد تیم‌های فوتبال در کشور وابسته به حمایت دولت هستند” گفت: با توجه به توانمندی اقتصادی استان، ۲۲ پتروشیمی برای کمک به تیم‌های ورزشی استان بوشهر همکاری کنند.

به گزارش ندای استان به نقل از فارس، احمد بهروزیان‌فرد عصر امروز در نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و پیشکسوتان باشگاه ایرانجوان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطر دو پیشکسوت فوتبال استان بوشهربا اشاره به خسارت کرونا بر جامعه ورزشی اظهار داشت: بیش از ۵۰۰ باشگاه ورزشی در استان هم اکنون با توجه به شیوع کرونا و وضعیت بد مالی با شرایط سختی روبه‌رو هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر شاهین و ایرانجوان  بوشهر را جز شناسنامه‌های ورزش استان دانست و بیان کرد:  اداره کل ورزش و جوانان بوشهر از تیم‌ها در این مسیر پشتیبانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه “بیش از ۸۰ درصد تیم‌های فوتبال در کشور وابسته به حمایت دولت هستند” گفت: با توجه به توانمندی اقتصادی استان، ۲۲ پتروشیمی برای کمک به تیم‌های ورزشی استان بوشهر همکاری کنند.

بهروزیان‌فرد با تاکید بر استفاده از ظرفیت اقتصادی استان در حمایت از تیم‌ها تصریح کرد: باشگاه‌های ورزشی در زمینه حمایت صنایع نفت و گاز از ورزش استان مطالبه گری کنند.

مدیرعامل ایرانجوان بوشهر در این نشست گفت: تمرینات تیم ایرانجوان بوشهر با کادر فنی کاملاً بومی از صبح امروز آغاز شد.

علی وزیری افزود: در راستای تقویت تیم‌های پایه، آکادمی این باشگاه زیر نظر حمید معماری راه‌اندازی شد.

در این نشست مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر با اهدا لوح تقدیری از اداره کل ورزش و جوانان استان برای  حمایت از باشگاه ایرانجوان تقدیر کرد.