موضوع ویژه جشنـواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر سازگاری با کم آبی
موضوع ویژه جشنـواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر سازگاری با کم آبی

ندای استان:رئیس بسیج رسانه استان بوشهر گفت: باتوجه به مشکلات موجود در تامین ، توزیع و مصرف آب برای جلب مشارکت مردم موضوع ویژه ششمین جشنواره رسانه‌‏ای ابوذر در این استان مشابه پارسال سازگاری با کم آبی نامگذاری شده است.

به گزارش ندای استان، روابط عمومی بسیج رسانه استان بوشهر روز سه‎شنبه  به نقل از عبدالله نجفی اعلام کرد: محورهای این جشنواره در دوره ششم جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، بصیــرت و دشـمن شــناسی، کـرونـا و کـمـک مـؤمنـانـه، چهـل سالـگی دفـاع مـقـدس و دستـاوردهای انقـلاب اسلامـی تعیین شده‌است.

وی افزود: بـسـیــج و حـوزه‌های اقـدام، امیدآفـرینی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه و مسائل صنفـی خبرنگاران و اصحاب رسانه از دیگر محورهای جشنواره است.

نجفی ادامه داد: قالب آثار نیز فیلم کوتاه (ویـژه شبکـه‌های اجتمـاعـی)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفـوگرافی و موشـن گرافیک تعیین شده‌است.

وی اظهارکرد: علاقه مندان می‌تواننـد آثار مربوط به بازه زمـانی دی ماه ۹۸ تا پایان آذرماه ۹۹ را در پایگاه جشنواره بــه آدرس www.Aboozarha.ir  بارگذاری کنند.

نجفی یادآور شد: در پنجمین دوره جشنواره در سال قبل نیز یکهزار و ۳۰۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه  ارسال شد که در نهایت ۲۰ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.