۲۲خانه ورزش روستایی استان راه‌اندازی و تجهیز شد
۲۲خانه ورزش روستایی استان راه‌اندازی و تجهیز شد

ندای استان:مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهراز راه‌اندازی و تجهیز ۲۲خانه ورزش روستایی در استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۲۵ ورزش خانه روستایی در سطح استان بوشهر راه‌اندازی و تجهیز شده است.

به گزارش ندای استان، احمد بهروزیان‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرها و روستاها اظهار داشت: در راستای توسعه ورزش روستاهای زیر ۳۰۰ نفر جمعیت، طرح ملی خانه ورزش روستاها از سوی وزارت ورزش و جوانان به تصویب رسید.

وی بیان کرد:  طرح احداث خانه ورزش روستایی در استان بوشهر با توجه به رشد ۲ برابری سرانه فضای ورزشی، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهراز تجهیز ۲۲خانه ورزش روستایی در سطح استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۲۵ ورزش خانه روستایی در سطح استان بوشهر تجهیز شدند.

بهروزیان‌فرد با بیان اینکه برای تجهیز این ۲۲ خانه ورزش روستایی بیش از یک میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است گفت: تا پایان امسال بیش از ۵۰ خانه ورزش روستایی دیگر نیز در سطح استان بوشهر تجهیز و راه اندازی می‌شود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان بوشهر گفت: امروز در تقویم روز شمار هفته تربیت بدنی به‌عنوان ورزش روستایی و بازهای سنتی و بومی محلی در راستانی نام گذاری شده است و به این مناسب برای تجهیز ۲۲ خانه ورزش روستایی برنامه ریزی شد.

سعید اسماعیلی افزود:با توجه به نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون روستایی وبازهای بومی و محلی برای گسترش توسعه فضاهای ورزش روستاها ،۱۲۵ خانه ورزش روستایی همزمان با در سراسر کشور در استان بوشهر راه اندازی شد.

وی افزود: در این هفته ۲۲ خانه ورزش روستایی در شهرستان‌های دشتستان، گناوه ،دیلم ، تنگستان، دشتی ، دیر و جم تجهیز شد.

وی در پایان گفت: انتظار داریم دهیاران و دوستداران و ورزشکاران برای توسعه ورزش روستایی اقدامات موثری انجام دهند و در کنار ما باشند.