۴۰۰۰ورزشکار در ۱۲کانون بسیج استان سازماندهی شدند
۴۰۰۰ورزشکار در ۱۲کانون بسیج استان سازماندهی شدند

ندای استان:مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر با اشاره به ایجاد ۱۲کانون بسیج ورزشکاران در استان گفت: در این کانون‌ها بیش از ۴هزار ورزشکار بسیجی سازماندهی شده است.

به گزارش ندای استان به نقل از تسنیم،روح‌الله فرزین ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر با بیان اینکه “سازمان بسیج ورزشکاران با هدف ترویج فضایل اخلاقی، معنویت و فعالیت‌های فرهنگی در عرصه ورزش اقدامات متعددی در سراسر استان تاکنون انجام داده است” اظهار داشت: برگزاری اردوهای فرهنگی ورزشی، جلسات شورای بسیج ورزشکاران و هم‌اندیشی و تعامل با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی انجام فعالیت‌های خدمات‌رسانی را محور فعالیت‌های سازمان بسیج ورزشکاران در سال‌های اخیر عنوان کرد و افزود: انجام فعالیت‌های اشتغال‌زایی، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه، شرکت در رزمایش کمک‌های مؤمنانه، اهدای خون، راه‌اندازی گروه‌های جهادی از دیگر فعالیت بسیج ورزشکاران استان است.

مسئول بسیج ورزشکاران استان بوشهر ایجاد موکب اربعین حسینی، شرکت در نمایشگاه‌های فرهنگی، کمک به زلزله‌زدگان، سیل‌زدگان خوزستان، تقدیر از ورزشکاران بسیجی قهرمان و پهلوان و تقدیر از ورزشکاران بسیجی قرآنی را از دیگر فعالیت‌های این سازمان در چند سال اخیر اعلام کرد.

روح الله فرزین با اشاره به وجود ۱۲ کانون بسیج ورزشکاران در سراسر شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان بوشهر اظهار کرد: این کانون‌ها بیش از ۴ هزار ورزشکار برادر و خواهر در این کانون‌ها عضو و به انجام فعالیت‌های فرهنگی در عرصه ورزش مشغول هستند.

وی از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در استان و شهرستان‌ها خبر داد و گفت: هر سال یادواره شهدای ورزشکار استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود که سال گذشته نیز یادواره ۱۹۵ شهید ورزشکار استان بوشهر برگزار شد.

مسئول بسیج ورزشکاران استان بوشهر از ساخت نرم افزار شهدای ورزشکار استان خبر داد و گفت: نرم‌افزار شهدای ورزشکار استان شامل مشخصات، عکس، وصیتنامه، سیره، خاطرات شهدای ورزشکار استان است که این نرم افزار در مناسبت‌های مختلف در اختیار خانواده‌های معظم شهدای استان قرار گرفته است.

فرزین با اشاره به دیدار با خانواده شهدای ورزشکار استان تصریح کرد: هر ساله و در مناسبت‌های مختلف با بیش از ۵۰ خانواده شهید ورزشکار استان دیدار و از آن‌ها تقدیر می‌شود.

در این مراسم ضمن معرفی عبدالرضا ملاکی به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر از خدمات روح الله فرزین قدردانی شد.