۱۲۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی در نقاط محروم استان اجرا شد
۱۲۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی در نقاط محروم استان اجرا شد

ندای استان: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان بوشهر از اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط محروم استان خبر داد و گفت: بنیاد برکت ۱۲۳ میلیارد تومان در حوزه‌های رفع محرومیت در نقاط مختلف استان بوشهر هزینه کرده است.

به گزارش ندای استان،سید محمدحسن تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تأکید بر نقش مهم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان بوشهر در رسیدگی به محرومان اظهار داشت: این نهاد در رسیدگی به نیازمندان، افراد آسیب دیده از کرونا و تأمین مایحتاج عمومی محرومان تلاش‌های فراوانی کرده است.

وی، توزیع بسته‌های معیشتی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بسته‌های معیشتی تأمین و میان نیازمندان و افراد بی‌بضاعت توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر از توزیع ۱۶۰ تن مرغ میان افراد نیازمند در استان خبر داد و افزود: تاکنون افزون بر ۱۰۰ میلیارد تومان بسته معیشتی، نوشت‌افزار و کیف ویژه دانش آموزان بی‌بضاعت و دیگر مایحتاج عمومی افراد نیازمند توزیع شده است.

تقی‌زاده  از اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط محروم استان خبر داد و گفت: بنیاد برکت ۱۲۳ میلیارد تومان در حوزه‌های رفع محرومیت در نقاط مختلف استان بوشهر شامل مدرسه سازی، ساخت مسجد و حسینیه، گازرسانی، آبرسانی، راه‌سازی  و خانه عالم در نقاط محروم هزینه کرده است.

وی با اشاره به توزیع ماسک رایگان در مقابله با کرونا تصریح کرد: بیش از ۷۰ هزار ماسک رایگان در استان بوشهر توزیع و در این راستا ۱۰ هزار ماسک N95 فیلتردار تحویل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر اعزام تیم پزشکی گروه جهادی به مناطق آسیب دیده،  ویزیت و داروی رایگان، اهدای  جهیزیه به زوج‌های جوان را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در این راستا بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر خدمات گوناگون اجتماعی در رسیدگی به نیازمندان و محرومان ارائه کرده است.