۸ میلیارد تومان به مددجویان استان کمک شد
۸ میلیارد تومان به مددجویان استان کمک شد

ندای استان:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به کمک ۸ میلیارد تومانی به نیازمندان و مددجویان استان در ماه‌های محرم و صفر گفت: بیش از ۲۳ هزار و ۸۱۵ بسته مواد غذایی به ارزش ۴.۳ میلیارد تومان در این مدت توزیع شد.

به گزارش ندای استان،احمد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر و قدردانی از مشارکت مردم خیر و دستگاه‌ها و نهادهای استان بوشهر در رسیدگی به نیازمندان اظهار داشت: به مناسبت رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) وشهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) غذای گرم بین نیازمندان در نقاط مختلف استان بوشهر توزیع شد.

وی، با بیان اینکه توزیع غذایی گرم در قالب اطعام حسینی از ماه محرم آغاز  شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد گفت: در این ایام ۱۹۵ هزار و ۲۱۸ پرس غذا بین نیازمندان و مددجویان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر بیان کرد: در اطعام نیازمندان در این ۲ ماه ۳٫۶ میلیارد تومان در قالب توزیع غذای گرم با مشارکت خیران  و نیکوکاران  استان بوشهر هزینه شد.

لطفی، از توزیع بسته‌های معیشتی غذایی بین نیازمندان خبر داد و خاطر نشان کرد: در ماه‌های محرم و صفر بیش از ۲۳ هزار و ۸۱۵ بسته مواد غذایی به ارزش ۴٫۳ میلیارد تومان در شهرها و روستاهای استان بوشهر بین قشر نیازمند و مددجو توزیع شد.

وی، افزود: در مجموع در توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و مددجویان استان بوشهر افزون بر ۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر توزیع۶۷۰۰ بسته لوازم تحصیلی میان دانش آموز مددجوی استان بوشهر را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: این بسته‌های تحصیلی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه و میان دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

لطفی، از تامین تبلت و تلفن همراه ویژه دانش آموزان نیازمند استان بوشهر برای استفاده آموزشی تحصیلی از فضای مجازی خبر داد و بیان کرد: با کمک مردم خیر استان بوشهر و شورای راهبردی پتروشیمی‌های این استان ۳ هزار تبلت تا یک ماه آینده میان دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر توزیع می‌شود.