حضور تیم‏‌های فوتبال بوشهر در لیگ‏‌های کشور قطعی شد
حضور تیم‏‌های فوتبال بوشهر در لیگ‏‌های کشور قطعی شد

ندای استان:رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: حضور تمامی تیم‏‌های فوتبال این استان در رده سنی بزرگسالان در لیگ‎های کشوری قطعی شد و آنها به حضور خود در لیگ‎های کشوری ادامه می‎دهند.

به گزارش ندای استان،امیرحسین محتشم روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ارتباط با تیم فوتبال شاهین بوشهر با پیگیری‌‏های نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی مجوز حضور آنها در لیگ صادر شده و با تلاش‌‏های هیات فوتبال مهلت حضور آنها در فصل نقل و انتقالات تا ۳۰ مهرماه تمدید شد.

وی بیان کرد: تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز با پیگیری نماینده شهرستان‎های جنوبی استان بوشهر در مجلس مجوز فعالیت در لیگ یک را از وزارت نفت دریافت کرد و با انتخاب کادر فنی اکنون در حال جذب بازیکن است.

محتشم ادامه داد: امروز و فردا نیز پارس جنوبی جم برای جذب بازیکنان مستعد بومی اقدام به تست گیری می‎کند.

وی اظهار داشت: تیم ایرانجوان بوشهر نیز با انتخاب کادر فنی شایسته و بومی هم اکنون در حال جذب بازیکن برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور است.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: حضور تیم‏‌های شاهین بندر عامری و امید گناوه نیز در لیگ دسته ۲ قطعی و کار حضور آنها برای شرکت در این مسابقات آغاز شده‌است.

محتشم ادامه داد: نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز برای حوزه انتخابیه خود در ورزش فوتبال پیگیری‏‌های خوبی داشته که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

وی اظهار کرد: در مجموع نمایندگان استان بوشهر در مجلس برای حمایت از فوتبال بخوبی پای کار هستند که این رویکرد آنها قابل و تقدیر است.