انتصاب مدیرکل استان در خراسان رضوی+تصویر حکم
انتصاب مدیرکل استان در خراسان رضوی+تصویر حکم

ندای استان:مدیرکل بوشهری پس از هفت سال خدمت در استان بوشهر، این استان را به سمت خراسان رضوی ترک کرد تا در سمت مشابه ، قرار گیرد.

به گزارش ندای استان، با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، حمیدرضا پناه مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به همین سمت در استان خراسان رضوی منصوب شد.

حمیدرضا پناه که متولد سال ۱۳۴۸ شهر بویراحمد و از جانبازان ۲۵ درصد دوران دفاع مقدس است دارای مدرک کارشناس ارشد حقوق عمومی است که در سال ۱۳۷۴ به استخدام وزارت کار در آمده است.

کارشناس اداره کار یاسوج، رییس اداره کار جاجرود، کارشناس اشتغال وزارت کار، ورود به استان بوشهر در سال ۱۳۸۲ و و قرارگرفتن درسمت مدیر اداره کار جزیره خارگ، رییس اداره امور اجتماعی و اشتغال اداره کار استان، مدیر روابط کار اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان بوشهر بخشی از رزومه کاری وی است.

پناه در سال ۹۲ با حکم علی ربیعی وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر منصوب و هفت سال در این استان خدمت کرد و روز گذشته با حکم شریعتمداری وزیر کار به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی، جانشین محمد سنجری مدیر کل پیشین این اداره منصوب شده است.