کشف افزون بر هشت تن مواد مخدر در استان
کشف افزون بر هشت تن مواد مخدر در استان

ندای استان:دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با متلاشی شدن ۲۵ باند قاچاق در این استان هشت تن و ۱۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش ندای استان،ارسطو ترکمان منش روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع این کشفیات حدود پنج تن در دریا و قبل از ورود به شهرستان‌های ساحلی جنوب استان بوشهر کشف شده‌است.

وی بیان کرد: قاچاقچیان کلان مواد مخدر که قصد ترانزیت مواد مخدر از مسیر استان بوشهر را داشتند با همت و تلاش شبانه روزی نیروهای جان بر کف مبارزه با مواد مخدر دستگاه‌های مرتبط مورد ضربه قرار گرفته و از رسیدن به مقصد ناکام ماندند.

ترکمان منش یادآور شد: از مجموع کشفیات مواد مخدر استان بوشهر در این مدت سه تن و ۸۰۶ کیلوگرم توسط نیروهای اداره کل اطلاعات، سه تن ۴۷۰ کیلوگرم پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۸۹۷ کیلوگرم مرزبانی و ۱۴کیلوگرم توسط سپاه امام صادق (ع) کشف شده‌است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: آخرین محموله کشف شده ۳۶۸ کیلوگرم در هفته اول مهر در عملیات مشترک توسط ماموران مرزبانی استان بوشهر با استان هرمزگان در شهرستان پارسیان بود که قبل از ورود به استان بوشهر کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت یکهزار و ۶۳۴ نفر مرتبط با جرایم مواد مخدر در استان بوشهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.