ندای استان: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۱۱ معلم شهید، ۴۷۱ شهید دانش آموز تقدیم کرده است.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر،علی موحدی ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالان و طلایه داران تربیت شهرستان گناوه آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۱۱ معلم شهید، ۴۷۱ شهید دانش آموز، چهار هزار رزمنده، ۹۲ نفر آزاده و صدها جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: آموزش و پرورش در همه حوزه‌ها در نظام مقدس انقلاب اسلامی فعال بوده و دین خود را ادا کرده است.

موحدی اظهار داشت: آموزش و پرورش با برگزاری یادواره شهدا در مدارس و همچنین اردوهای راهیان نور یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه می‌دارد و آنها را به نسل جوان انتقال می‌دهد.

وی تصریح کرد: سه ضلع خانواده، آموزش و پرورش، نظام و حاکمیت در پرورش یک فرد نقش مؤثری دارند و شهیدان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم محصول نفس پاک معلمان در مدارس هستند.

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: تلاش و توجه ما در آموزش و پرورش به همه جنبه‌های تعلیم و تربیت است و ما در حوزه پرورشی نیروهای متخصص و پرتلاشی داریم که دستاورد آن مقام و رتبه‌های متعدد استانی و کشوری است.

وی افزود: کار ما در زمینه‌ی تربیت بسیار مشکل تر از آموزش است و در این راه سخت و دشوار خانواده‌ها باید همکاری بسیار نزدیک و خوبی با آموزش و پرورش داشته باشند.

مراسم تجلیل از فعالان و طلایه داران تربیت شهرستان گناوه با حضور علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، حقدوست رئیس اداره امور تربیتی، حسنی مسئول سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش، اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه و تعدادی از فرهنگیان در سالن استاد بهزاد برگزار شد.

در پایان این مراسم از هفت نفر از فعالان و طلایه داران تربیت شهرستان گناوه تجلیل شد.