بهره‌برداری از درمانگاه دندانپزشکی سپاه بوشهر
بهره‌برداری از درمانگاه دندانپزشکی سپاه بوشهر

ندای استان:در آیینی درمانگاه تخصصی دندانپزشکی سپاه امام صادق (ع) بوشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای استان،معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه در این آیین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد خادم و خدمتگزار فعالیت‌های بسیاری در حوزه درمانی داشته است که از آن جمله ایجاد بیمارستان، درمانگاه و بیمارستان صحرایی در شهر‌ها و روستا‌های مختلف کشور و مناطق محروم و کم برخوردار است.
سردار احمد عبدالهی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۳۰ میلیارد توان اعتبار برای طرح‌های درمانی هزینه شده است افزود: ساخت درمانگاه تخصصی دندانپزشکی سپاه امام صادق (ع) بوشهر یکی از ده‌ها طرحی است که به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس به بهره‌برداری رسیده است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر نیز گفت: سپاه در دوران ۴۲ ساله انقلاب اسلامی همواره خدمات خود را در عرصه و ابعاد مختلف به مردم در سراسر کشور ارائه کرده است.
سردار علی رزمجو افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس طرح‌های محرومیت زدایی و خدمات رسانی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان طرح به افتتاح رسیده است که مجتمع دندانپزشکی سپاه امام صادق (ع) از جمله این طرح‌ها است.
وی ادامه داد: طرح‌های آبخیزداری، ترمیم لوله‌های آبرسانی، برق‌رسانی و تعمیر و بازسازی مساجد، حسینیه‌ها و خانه عالم از دیگر طرح هاست.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر اضافه کرد: ۷۰۰ واحد خانه مددجویی کمیته امداد نیز به‌زودی به‌بهره‌برداری می‌رسد، این در حالی است که پارسال نیز ۸۰۰ خانه مددجویی کمیته امداد با مشارکت سپاه به بهره‌برداری رسید.
وی بیان کرد: امروز همچنین فروشگاه کالای خانگی و اقلام غذایی کوثر سپاه با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان و اختصاص ۴ میلیارد تومان برای تهیه کالا به بهره‌برداری رسید.
معاون اجرایی سپاه امام صادق (ع) بوشهر هم گفت: درمانگاه تخصصی دندانپزشکی سپاه امام صادق (ع) بوشهر با هزار متر مربع زیر بنا در دو طبقه ساخته شده و شامل بخش‌های مختلف است که بخش اصلی آن دندانپزشکی با ۱۰ یونیت و دارای پزشک عمومی، متخصص، آزمایشگاه و کار درمانی است.
سرهنگ دانش‌آموز با بیان اینکه استفاده از این درمانگاه برای عموم آزاد است یادآور شد: برای ساخت درمانگاه تخصصی دندانپزشکی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه شده که یک میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل دیگر بخش‌ها نیاز است./صداوسیما