بهره برداری از یک هتل و دو دفتر خدمات مسافری در بوشهر
بهره برداری از یک هتل و دو دفتر خدمات مسافری در بوشهر

ندای استان:در دومین روز از هفته گردشگری سه پروژه گردشگری شامل ۲ دفتر خدمات مسافرتی و یک باب هتل با ۳۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری در بوشهر بهره برداری شد.

به گزارش ندای استان،مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان بوشهر گفت: یک هتل که در بافت تاریخی شهر بوشهر قرار دارد و بر اساس معماری بافت طراحی و ساخته شده است به مناسبت هفته گردشگری به بهره‌برداری رسید.

محمدحسین ارسطوزاده افزود: این هتل با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریال ساخته شده است و ۱۷ اتاق و ۴۲ تخت دارد.

او ادامه داد:  به طور مستقیم ۱۰ نفر در این هتل مشغول به کار هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۲۰ هتل و هتل آپارتمان در استان، بیان کرد: در مجموع هتل‌های استان ۶۸۳ اتاق و هزار و  ۵۳۷ تخت دارند.

افتتاح ۲ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری

ارسطوزاده همچنین با اشاره به افتتاح دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهر بوشهر گفت: میزان اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این دو دفتر ۹ میلیارد ریال است که بخش خصوصی آن را تامین کرده و با افتتاح آن‌ها برای ۶ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.

او با اشاره به فعالیت ۳۷ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان، عنوان کرد: این مراکز برای۱۴۴ نفر به صورت مستقیم و ۱۱۷ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده‌اند.