بستری ۲۸۰ نفر در بخش‌های کرونا
بستری ۲۸۰ نفر در بخش‌های کرونا

ندای استان:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ یکشنبه ۶ مهرماه ۲۸۰ نفر است.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری به خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۶۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۲ مورد به کرونا قطعی است.
وی بابیان اینکه در حال حاضر ۳۸ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۱۳ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.
دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۶ مهرماه تأیید و اعلام شد گفت: متأسفانه روز گذشته دو آقای ۷۷ ساله باسابقه بیماری قلبی و بامداد امروز سرکار خانم زهرا رگبار بانوی شهید مدافع سلامت با ۵۳ سال سن براثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست‌داده‌اند که امروز نتیجه آزمایش آنان مثبت اعلام شد.
وی تصریح کرد: شهید زهرا رگبار، مدیر پرستاری سابق و از پرسنل ایثارگر و خدوم پرستاری مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر، در راه خدمت به مردم و در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در اثر ابتلای به این ویروس منحوس به شهدای مدافع سلامت پیوست.
دکتر کشمیری اضافه کرد: شهید زهرا رگبار، هفتمین شهید مدافع سلامت در استان بوشهر است که در راه خدمت به همشهریان در مبارزه با این ویروس به شهادت رسید.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۴۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.