اجرای۲۰۰۰ برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در بوشهر
اجرای۲۰۰۰ برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در بوشهر

ندای استان: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این استان طراحی شده است گفت: این برنامه‌ها عمدتا از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ندای استان،سرهنگ علیرضا غریبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: امسال برنامه‌های متفاوت‌تر از سال‌ها قبل به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی شده است.

وی با بیان اینکه از سوم خرداد ماه در ۴۳ هفته تا پایان سال برنامه چهلمین سال دفاع مقدس طراحی شده است گفت: در این ایام برنامه‌های مختلفی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان اجرا می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به  اینکه برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان‌ها و ادارات لشکری و کشوری به  دبیرخانه ستاد چهلمین سال دفاع مقدس ارسال شد افزود: بسیاری از این برنامه‌ها سوم خردادماه سالروز آزادسازی  خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس اجرا شد.

غریبی با اشاره به اینکه در طول ماه‌ها برنامه چهلمین سال دفاع مقدس به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس نیز برنامه‌های مختلف طراحی شده که در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این استان طراحی شده است گفت: این برنامه‌ها عمدتا از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مرکز استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی سه برنامه ویژه و خاص در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود.

غریبی با بیان اینکه ۱۷ برنامه شاخص و مهم در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود افزود: دیدار با مقام معظم رهبری از طریق ارتباط تصویری، تجلیل از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس  از جمله برنامه‌ها است که در این نمایشگاه سازمان‌ها، نهادها، نیروهای مسلح نقش خود را در ۸ سال جنگ تحمیلی را تبیین می‌‌کنند.

وی رونمایی از تولیدات گوناگون فرهنگی، هنری و دیگر آثار را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر دانست.