با کمکهای طارمی و خیرین: توزیع دو هزار بسته کمک‌معیشتی+عکس
با کمکهای طارمی و خیرین: توزیع دو هزار بسته کمک‌معیشتی+عکس

ندای استان:با همت بنیاد مستضعفان، نیکوکاران استان بوشهر و مهدی طارمی فوتبالیست لژیونر کشورمان بسته کمک‌معیشتی تهیه و میان آسیب‌دیدگان از کرونا در استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش ندای استان، این بسته‌ها پس از تهیه با همت نیرو‌های جهادی و نیرو‌های بسیجی مسجد ولایت بندر بوشهر آماده و بسته‌بندی شدند و از امروز در شش شهرستان استان میان خانواده‌های آسیب‌دیدگان اقتصادی از شرایط ویروس کرونا توزیع می‌شود.
فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر در مسجد ولایت به خبرنگار صداوسیما گفت: مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه مانند مرحله پیش با همت و سخاوتمندی مردم، مسئولان و نهاد‌های انقلابی آغاز شده که در دهه اول محرم و دهه آخر صفر به انجام می‌رسد.
سردار علی رزمجو با اشاره به این‌که سری دوم کمک‌های مؤمنانه در سه مرحله برگزار می‌شود، افزود: در مرحله اول کمک‌های مؤمنانه که در دهه امامت و کرامت برگزار شد، ۱۰ هزار بسته کالای معیشتی هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان در سراسر استان بوشهر میان آسیب‌دیدگان از شرایط کرونا که در بانک اطلاعاتی کمیته امداد و پایگاه‌های بسیج بودند توزیع شد.
توزیع دو هزار بسته کمک‌معیشتی در استان بوشهر
او اضافه کرد که این کمک‌ها را گروه‌های جهادی بسیج در استان میان جامعه هدف توزیع می‌کنند.
فرمانده سپاه استان بوشهر یادآور شد که از آغاز همه‌گیری کرونا تا کنون ۱۵۰ هزار بسته کمک‌معیشتی در استان بوشهر توزیع شده است.
عضو هیئت امنای مسجد ولایت هم گفت: این دو هزار بسته معیشتی به‌همراه ۵۴ هزار ماسک و ۳۰۰ گان پزشکی با هزینه یک میلیارد تومان تهیه شده‌اند.
سیدمحمدصادق هاشمی ادامه داد: گان‌های پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اهدا شده و ماسک‌ها نیز به‌عنوان نذر ماسک در ماه محرم در موکب سلامت به مردم هدیه داده می‌شوند.
او گفت که بسته‌های کمک‌معیشتی هم شامل برنج ایرانی، ماکارونی، حبوبات، روغن و رب است.
این کمک‌ها برای توزیع میان نیازمندان، روانه شش شهرستان استان بوشهر شد.