درمان بیماری با ۹۰ درصد سوختگی در گناوه
درمان بیماری با ۹۰ درصد سوختگی در گناوه

ندای استان:رئیس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه از ترخیص بیماری با ۹۰ درصد سوختگی در این بیمارستان خبر داد و گفت: جوان ۳۰ ساله‌ای که به دلیل سوختگی با انفجار کپسول ال پی جی خودرو دچار سوختگی ۹۰ درصد شده بود درمان شد.

به گزارش ندای استان،دکتر محمدجواد طاهری گفت: این بیمار که یک ماه پیش از بیمارستان امام حسین (ع) برای درمان به گناوه اعزام‌شده بود باحال عمومی نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان چرومی گناوه بستری شد.
وی با اشاره به سوختگی شدید این جوان اهل تنگستان افزود: با لطف الهی و تلاش، کوشش و همت شبانه‌روزی کادر درمانی بیمارستان سوانح سوختگی چرومی گناوه پس از ۲۸ روز باحال عمومی خوب از این مرکز درمانی ترخیص شد.
دکتر طاهری با ابراز تشکر و قدردانی از همکاری پزشکان متخصص و کادر پرستاری بیمارستان چرومی عنوان داشت: تعویض پانسمان و مراقبت‌های بعد از ترخیص این بیمار نیز به‌صورت روزانه برای این بیمار انجام می‌شود.
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه ضمن درخواست از مسئولین برای حمایت بیشتر از این مرکز درمانی خاطرنشان کرد: این بیمارستان تنها بیمارستان سوختگی در استان بوشهر است که کارکنان این مجموعه همیشه و در همه حال باروی خوش و حمایت کامل از بیماران بزرگ‌ترین سهم را در درمان این بیماران داشته‌اند.
لازم به ذکر است که ماه گذشته نیز بیماری با سوختگی ۸۴ درصد در بیمارستان سوانح سوختگی گناوه درمان و باحال عمومی خوب ترخیص شده بود.