توزیع ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات و بسته‌های حمایتی در استان
توزیع ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات و بسته‌های حمایتی در استان

ندای استان:- همزمان با عید غدیرخم، نهضت خدمت علوی در قالب توزیع بسته‌های معیشتی، وسائل خنک‌کننده و سردکننده، جهیزیه نوعروسان و اطعام بزرگ غدیر در مجموع به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش ندای استان،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر در آغاز نهضت خدمت علوی در استان با تبریک عید سعید غدیرخم یکی از ویژگی‌های این عید را رسیدگی به نیازمندان و حل مشکلات محرومان دانست و اظهار داشت: امروز به همت و همکاری خیران، مسئولان، گروه‌های جهادی و افراد متفاوت جامعه کاری بزرگ در رسیدگی به محرومان و نیازمندان در استان بوشهر انجام شد.

احمد لطفی، با بیان اینکه نهضت خدمت علوی در قالب ۴ برنامه در روز عید غدیر خم در استان بوشهر اجراء شد خاطر نشان کرد: رزمایش مومنانه ایران همدل، توزیع سبدهای حمایتی،  تامین و توزیع دستگاه‌ها و وسائل سرمایشی مانند یخچال و کولر گازی، توزیع جهیزیه نوعروسان نیازمند و اطعام بزرگ غدیر از جمله برنامه‌های نهضت خدمت علوی در عید سعید غدیر خم در استان بوشهر است.

وی،  از توزیع ۴۲ هزار سبد حمایتی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این سبدهای غذایی به ارزش ۶ میلیارد تومان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای میان نیازمندان در شهرها و روستاهای استان بوشهر در حال توزیع است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر تامین وسائل سرمایشی مورد نیاز مستمندان استان را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: امروز همزمان با عید غدیرخم یک‌هزار دستگاه یخچال و کولر گازی ویژه نیازمندانی که از این امکانات در گرمای استان بوشهر محروم بودند به ارزش ۵ میلیارد تومان با همکاری  مسئولان کمیته امداد  امام خمینی(ره)کشور و نیکوکاران توزیع شد.

لطفی به توزیع یک‌هزار جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر پرداخت و افزود:  ۱۰۰۰ دست جهیزیه شامل ۱۰ قلم کالا شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، لباسشویی، فرش، پتو، پنکه، اتو و دیگر ظروف  مورد نیاز خانه به ارزش ۱۲ میلیارد تومان بین نوعروسان توزیع شد.

وی، با اشاره به اطعام بزرگ غدیر در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: به مناسبت عید غدیر خم بیش از ۴۰ هزار پرس غذا با همکاری بنیاد غدیر، خیران و نیکوکاران به ارزش بیش از شش میلیارد تومان بین خانواده‌های محروم و نیازمند در جای جای استان بوشهر با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر این فعالیت را کاری بزرگ در قالب نهضت خدمت علوی دانست و تصریح کرد: ارزش بسته‌های معیشتی، وسائل خنک کننده و سرد کننده، جهیزیه نوعروسان و اطعام بزرگ غدیر در مجموع ۳۰ میلیارد تومان است که خدمات پایگاه دریایی بوشهر، بنیاد غدیر، نیکوکاران، جهادگران، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی در این راستا ستودنی است.

لطفی بیان کرد: همکاری و ابراز محبت بسیار ارزشمند در این عرصه نشان از دین‌داری و ایمان بالای مردم در راستای سیره و منش امام علی(ع) است.

 

منبع:تسنیم