فرماندار کنگان:تکمیل جاده وفاق با جدیت دنبال می‌شود
فرماندار کنگان:تکمیل جاده وفاق با جدیت دنبال می‌شود

ندای استان:فرماندار شهرستان کنگان گفت: تکمیل جاده وفاق که اتصال شهرستان‌های دیر و کنگان را تسهیل می‌کند، با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، سید علی پاک‌نژاد صبح سه‌شنبه در بازدید از جاده وفاق اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان کنگان با جدیت در دستور کار است.

وی به اهمیت تکمیل جاده وفاق اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه مسیر ارتباطی بین دو شهرستان کنگان و دیر است که موجب اتصال شهرهای ساحلی کنگان، بنک و بردستان می‌شود.

فرماندار شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: جاده وفاق یک مسیر گردشگری دریایی، آبزی پروری و شهرک شیلاتی (جاده تفریحی اقتصادی) است.

وی افزود: این بلوار به طول تقریبی ۸.۸ کیلومتر و عرض ۳۴ متر در سال ۹۳ در دولت یازدهم شروع به کار کرد که قطعه دوم پروژه به طول ۴.۸ کیلومتر در حوزه شهرستان کنگان (از کیلومتر ۴ تا ۸.۸) با پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصد در دهه مبارک فجر قابلیت بهره برداری دارد.

پاک‌نژاد ادامه داد: زیر سازی و ابنیه در کل مسیر رو به اتمام است و در حال حاضر عملیات روسازی و بخش سنگ جدول در دست اجرا است.

وی بیان کرد: اعتبار امسال این پروژه ۱۰ میلیارد تومان و از حوزه تملک دارایی است که با پیگیری استاندار و سازمان مدیریت برنامه‌ریزی در شرف انجام است.

فرماندار کنگان گفت: عمده کارهای این پروژه از سال ۹۶ تا کنون است.