اجرای ۱۸۰۰ ویژه‌برنامه دهه امامت و ولایت در استان
اجرای ۱۸۰۰ ویژه‌برنامه دهه امامت و ولایت در استان

ندای استان: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از اجرای حدود هزار و ۸۰۰ برنامه ویژه غدیر و دهه امامت و ولایت در استان بوشهر خبر داد.

 به گزارش ندای استان به نقل ازمهر،حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر دوشنبه در جمع فعالان فرهنگی با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در ایام دهه امامت و ولایت فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و مؤسسات و مراکز وابسته در سطح استان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های قرآنی اعم از محافل قرآنی، مسابقات به ویژه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، اظهار داشت: مراکز قرآنی شامل مؤسسات و خانه‌های قرآنی وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی ۳۰۰ برنامه در قالب کلیپ و تیزرهای محتوایی تبلیغی همکاری در برنامه‌های احسان و نیکوکاری با همکاری سایر مجموعه‌ها سعی می‌کنند که معرفت شناسی پیرامون محتوای خطبه غدیر در میان جامعه تقویت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به فعالیت‌های هیئات مذهبی در زمینه نشر و گسترش معارف غدیر گفت: تشکل‌های وابسته به سازمان از جمله هیئات مذهبی در راستای گرامیداشت دهه امامت و ولایت با اجرای ۳۰۰ برنامه در فضای مجازی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضاهای مناسب، در قالب سخنرانی‌های کوتاه، مسابقات فرهنگی و مدح و مدیحه‌سرایی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به فعالیت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: در بخش فعالیت‌های شبکه تبلیغی، با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و با رعایت مصوبات ستاد کرونا با اجرای ۵۰۰ برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی شامل بیان واقعه غدیر، کلمات قصار نهج‌البلاغه، برگزاری مسابقه خطبه غدیر، ترویج سنت حسنه اطعام غدیر و شرکت در رزمایش مواسات و همدلی در محیط‌های مناسب و همچنین در فضای مجازی فرهنگ غدیر را تبیین می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه‌های در دست اجرای اداره کل در حوزه بانوان تصریح کرد: برگزاری ۱۵ مسابقه فرهنگی هنری در فضای مجازی ویژه بانوان و جوانان، آموزش تحفیض نهج البلاغه از حکمت‌ها ویژه عموم، ارسال ۱۵۰ کلیپ و تصویر من غدیری‌ام در فضای مجازی، ارسال ۲۰۰ مورد کلیپ‌های سخنرانی کوتاه در گروه‌های مجازی، ارسال ۳۰ بسته فرهنگی آموزشی به همیاران تبلیغ و همچنین توزیع ۳۰۰ مورد کمک‌های مومنانه در فضای مجازی و حقیقی از دیگر اقداماتی است که در حوزه بانوان در حال برگزاری هستند.

کد خبر ۴۹۹۰۱۱۰