مدیرکل بوشهری:بخاطر انتصاب یک اصولگرا فحش خوردم
مدیرکل بوشهری:بخاطر انتصاب یک اصولگرا فحش خوردم

ندای استان:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این همه نیروی اصلاح طلب منصوب کرده ایم اما نه تنها هیچ تشکری کسی نکرده، بلکه بخاطر انتصاب یک فرد اصولگرا در معاونت پرورشی استان، بارها مورد اعتراض، تهمت و فحاشی قرار گرفته ام.

به گزارش ندای استان به نقل از فارس، علی مراد کرمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در پاسخ به سؤوال خبرنگاران در خصوص انتصابات سیاسی در آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: آموزش و پرورش جای جولان احزاب سیاسی نیست و از ابتدای کار سعی کرده‌ام این شعار را عملی کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در تشریح انتصابات مدیران، عنوان کرد: از ابتدای مدیریت بنده تاکنون، ۳۲ درصد از مدیران جدید منتصب شده اند که به جز یک اصولگرا همه از جناج اصلاح طلب و متمایل به دولت هستند.

کرمی با گلایه از اصلاح طلبان تندرو تصریح کرد: این همه نیروی اصلاح طلب منصوب کرده ایم اما نه تنها هیچ تشکری کسی نکرده، بلکه بخاطر انتصاب یک فرد اصولگرا در معاونت پرورشی استان، بارها مورد اعتراض، تهمت و فحاشی قرار گرفته ام.

وی با بیان اینکه فرد سیاسی نیستم، بیان کرد: امسال سال آخر دولت تدبیر و امید است و باید در هنگام  تحویل دولت، نیروها و افراد کارآمد را بدنه آموزش و پرورش استان بوشهر وارد کنیم تا شتاب رشد علمی استان دوچندان شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: بنده هیچگونه سیاسی کاری نکرده ام و برای اینکه حسن نیت خود را نشان دهم، قطعا قبل از انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری خواهم کرد.