آغاز سومین مرحله کمک‌های مومنانه در بوشهر
آغاز سومین مرحله کمک‌های مومنانه در بوشهر

ندای استان:همزمان با دهه امامت و ولایت سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات علوی در بوشهر آغاز شد.

به گزارش ندای استان،دبیر ستاد مواسات و همدلی استان بوشهر گفت: در مرحله سوم این رزمایش بسته‌های معیشتی شامل روغن، ماکارونی، رب، حبوبات و برنج به ارزش ۵ میلیارد تومان برای خانوار‌های صدمه دیده از کرونا در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام بهمنیاری افزود: در سه مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات علوی در مجموع به ارزش ۳۰ میلیارد تومان بسته معیشتی تهیه شده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان بوشهر نیز گفت: در مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان، ستاد کشوری ۴ میلیون بسته پروتئین تهیه کرد که از این تعداد ۳۵ هزار بسته سهم استان بوشهر بوده و در حال توزیع بین خانوار‌های آسیب دیده از کرونا است.
سید محمد حسن تقی زاده افزود: در مرحله اول نیز از یک میلیون بسته معیشتی در نظر گرفته شده در کشور، ۱۶ هزار بسته به استان بوشهر اختصاص یافت که با کمک گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سمن‌ها در اختیار خانواده‌های صدمه دیده از کرونا قرار گرفت.
وی بیان کرد: ارزش بسته‌های پروتینی توزیع شده در استان در مرحله اول ۲ میلیارد تومان و ارزش دیگر اقلام معیشتی ۵ میلیارد تومان بوده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان یادآور شد: پیش از این هم ۱۰ هزار ماسک n۹۵، ۱۰ هزار بسته آب معدنی و ۱۵ هزار بسته بیسکوئیت در اختیار کادر درمان و ۳۳۰۰  بسته مواد ضدعفونی و ماسک نیز در اختیار خانواده‌های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.