حمایت مالی از تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی
حمایت مالی از تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی

ندای استان: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت مالی از تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر از طریق رایزنی با رئیس شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس پیگیری می‌شود

به گزارش ندای استان،عبدالکریم جمیری جمعه شب در بازدیدش از تمرین‌های آماده‌سازی پارس جنوبی برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر فوتبال ساحلی اظهار کرد: این تیم امسال شاکله‌ای به طور کامل بومی به خود گرفته که باید در سایه حمایت ماای موثر انگیزه آنها برای ادامه کار دوچندان شود.

وی بیان کرد: مجموعه تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر باید با فراهم شدن حمایت مالی با قوت قلب و انگیزه مضاعف راهی مسابقات لیگ برتر شوند و امسال نیز بتواند عنوان ارزشمند قهرمانی را کسب کنند.

مدیر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: در یک برنامه‌ریزی استعدادیابی با حضور نخبه‌های فوتبال ساحلی کشور مانند مسلم مسیگر و مصطفی کیانی این تیم به مقام‌های ارزشمند قهرمانی در رده‌های سنی جوانان و امید دست پیدا کرده‌است.

اکبر فرید افزود: همچنین این قهرمانی‌ها پشتوانه بسیار خوبی برای تیم بزرگسالان و بومی شدن عمده بازیکنان تیم در سزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی شد.

وی ادامه داد: این تیم در این چند سال همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و امیدواریم برای فصل پیش رو از همه ظرفیت‌ها برای حمایت مالی از تیم پارس جنوبی فراهم شود.

فرید افزود: در این زمینه حضور جمیری به عنوان نماینده بوشهر در مجلس را در تمرین تیم را به فال نیک گرفت و امیدواریم این حضور ارزشمند در کنار تعامل با مسئولان استان بویژه استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان منجر به حمایت موثر از تیم پارس جنوبی شود.

وی عنوان کرد: این تیم گرچه در فصل قبل نایب قهرمان شد ولی اکنون عزم خود را جزم کرده تا عنوان قهرمانی فصل پیش رو را کسب کند.

در حاشیه این بازدید بازیکنان تیم پارس جنوبی نیز در صحبت‌هایی خواستار حمایت ویژه مسئولان از این  تیم شدند./ایرنا