توزیع۵۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان دشتستان
توزیع۵۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان دشتستان

ندای استان: با مشارکت خیرین و قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۵۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در دشتستان توزیع شد.

به گزارش ندای استان به نقل از ایرنا ، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر روز جمعه در این آئین گفت: بر اساس تدبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در سراسر کشور استان بوشهر در مرحله اول این طرح نقش بسزایی داشته است .

سردار علی رزمجو افزود: به مناسبت دهه امامت و ولایت فاز نخست مرحله دوم کمک های مومنانه را د رحال آمادگی و بعضا در حال اقدام هستیم و  هم اکنون نیز در برازجان شاهد کمک های مختلف مردم سخاوتمند این شهرستان و خیرین و بویژه قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

وی بیان داشت : در این طرح ۵۵۰ بسته حمایتی معادل ۱۶۰ میلیون تومان به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان آذوقه حمایتی برای افراد نیازمند و مستمندان و کسانی که توسط بانک اطلاعاتی پایگاه مقاومت بسیج شناسایی شده اند با هماهنگی بسیج سازندگی استان و مسئولان شهرستان فراهم و توزیع می شود.

رزمجوگفت : ان شاالله بتوانیم با چنین اقداماتی دین و وظیفه خود را نسبت به افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا ادا کنیم.