احداث  ۹ مدرسه و ۳۰ زمین چمن در شهرستان دیر
احداث  ۹ مدرسه و ۳۰ زمین چمن در شهرستان دیر

ندای استان:فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر بیان عملکرد دولت به مردم توسط دستگاه‌ها، افزود: طی هفت سال گذشته ۹ مدرسه و ۳۰ زمین چمن در شهرستان دیر احداث شده است.

به گزارش ندای استان،کریم علی حسنی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر با بیان اینکه دشمن در همه زمینه‌ها به کشور ما فشار آورده و پروتکل‌ها و معاهده‌های بین المللی را نقض کرده است، اظهار داشت: این فشارها نه برای قشر خاصی بلکه بر مجموعه نظام وارد می‌شود و نیاز به اتحاد و همدلی قوای سه گانه و گروه‌ها و جناح‌های مختلف داریم.

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر بیان عملکرد دولت به مردم توسط دستگاه‌ها، افزود: این مهم موجب امید آفرینی در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه علی رغم مشکلات مختلف و تحریم‌ها، عملکرد دولت خوب بوده است، ادامه داد: به طول مثال در بحث فضاهای آموزشی در طول هفت سال گذشته در شهرستان دیر ۹ مدرسه با اعتبار ۵۶ میلیارد تومان احداث و هشت مدرسه با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان در حال ساخت است که تا پایان امسال تکمیل می‌شود، همچنین ۱۷ کلاس درس نیز ساخته شده است.

علی حسنی عنوان کرد: همچنین در بخش فضاهای ورزشی بالغ بر ۳۰ زمین چمن مصنوعی در طول عمر این دولت احداث شده و در دیگر حوزه‌ها نیز اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی با اعلام اینکه مردم در فشار تورم و مشکلات معیشتی هستند، خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا بالغ بر ۶ هزار بازرسی بهداشتی و هزار و ۵۰۰ بازرسی توسط اداره صمت صورت گرفته که باید نظارت و برنامه ریزی بیشتری برای کنترل گرانی انجام شود.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به اینکه در جریان این بازرسی‌ها ۵۰ واحد صنفی متخلف پلمب شده‌اند، اضافه کرد: اتاق اصناف صنوفی که قانون را رعایت می‌کنند را تشویق کند.

وی در رابطه با ساخت و سازهای غیرمجاز، بیان کرد: ادارات در اسرع وقت ساخت و سازهای غیرمجاز را گزارش و با قاطعیت برخورد کنند تا این دغدغه برطرف شود.

علی حسنی یادآور شد: ادارات نکات بهداشتی را رعایت و به کسانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند نباید خدمات ارائه شود.

وی افزود: هر اداره مستندات دفاع مقدس مرتبط با دستگاه خود را جهت آرشیو در اختیار سپاه شهرستان قرار دهد.