عملیات اجرایی احداث پارک کلات اهرم آغاز شد
عملیات اجرایی احداث پارک کلات اهرم آغاز شد

ندای استان:عملیات اجرایی ‌و احداث پارک جدید کلات اهرم امروز آغاز شد.

به گزارش ندای استان،مهندس شکوه شهردار اهرم در خصوص این پروژه عمرانی اظهار داشت امسال از محل اعتبارات بافت فرسوده و ناکارمد شهری دو پروژه به شهر اهرم اختصاص یافته که شامل یک پارک و چمن پنج نفره مصنوعی میباشد.
شهردار اهرم بیان نمود امروز عملیات اجرایی یکی از این دو پروژه که احداث پارک در بافت های فرسوده شهر بود آغاز شد .این پارک در جوار قلعه تاریخی و ماندگار شهید زائر خضرخان تنگستانی (اهرمی)معروف به قلعه کلات احداث خواهد شد.
مهندس شکوه افزود برای اجرا و تکمیل این پارک که در مساحت ۷۳۰۰متر مربعی احداث میشود ۳۲میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که هم اکنون ۱۱میلیارد اعتبار آن توسط وازرت مسکن و شهرسازی تخصیص یافته است و اعتبار باقی مانده جهت تکمیل از محل منابع مالی شهرداری تامین خواهد شد.
شهردار اهرم تصریح کرد نقشه و طرح این پارک که توسط مهندسین متخصص شهرسازی و معماری تهیه شده متناسب با بافت و فضای تاریخی قلعه طراحی شده و فضاهایی برای برگزاری مراسمات فرهنگی نیز در طرح آن در نظر گرفته شده است .
مهندس شکوه یادآور شد به واسطه اینکه این پارک در کنار قلعه تاریخی شهید زایر خضرخان واقع شده است و یادگار حماسه دلیران تنگستان میباشد پارک را بنام پارک کلات نامگذاری کرده ایم .
ایشان در پایان اظهار امیدواری کرد که عملیات اجرای دیگر پروژه بافت فرسوده، پروژه چمن مصنوعی پنج نفره نیز تا چند روز آینده آغاز خواهد شد.