وضعیت پرداخت مطالبات کارگری در استان مناسب است
وضعیت پرداخت مطالبات کارگری در استان مناسب است

ندای استان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با پیگیری مستمر استاندار و اعضای کمیسیون کارگری این استان و شهرستان‌ها و همکاری مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی، وضعیت پرداخت حقوق و مزایای کارگران از روند به نسبت خوبی برخوردار است.

به گزارش ندای استان،مجید خورشیدی روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون کارگری استان بوشهر افزود: ابتکار خوبی در کمیسیون کارگری این استان و کشور برای سرعت بخشی و ضمانت بیشتر پرداخت‌ها و به روز شدن مطالبات کارگران شکل گرفته است که امید می‌رود نتایج خوب و ملموسی در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: با وجود استقرار یکی از بزرگترین مجتمع‌های کارگری و صنعتی خاورمیانه در جنوب استان بوشهر اما وضعیت پرداخت  مطالبات و حقوق ومزایای کاگری در این استان از وضعیت مناسبی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهارداشت با وجود رویکرد دولت ترامپ مبنی بر فشار حداکثری و تحریم‌های ظالمانه و سخت‌گیرانه‌ علیه جمهوری اسلامی ایران که با هدف اخلال جدی و متوقف کردن چرخ‌های تولید صورت گرفته، اما با تلاش کارگران و مدیران بویژه در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، روند تولید بدون وقفه استمرار دارد و این امر حتی با وجود شیوع بیماری کرونا نیز مختل نشده‌است.

خورشیدی ضمن تقدیر از تلاش مهندسان و کارگران استان بوشهر برای توسعه صنایع نفت و گاز گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غرب، با اتکا به همدلی، دانش، پشتکار و کار مضاعف مدیران و کارگران در سال‌های اخیر شاهد توسعه، تکمیل و راه اندازی پروژه‌ها و طرح‌های مهم در صنعت نفت و گاز کشور بویژه در مجموعه اقتصادی انرژی پارس بوده‌ایم و این روند نشان از اراده خلل ناپذیر ملت برای حفظ استقلال و پیشرفت و توسعه دارد.