افزایش ۳۴۰۰ درصدی سهام عدالت بوشهری‌ها
افزایش ۳۴۰۰ درصدی سهام عدالت بوشهری‌ها

ندای استان:زارعی عنوان کرد: بر اساس اعلام رئیس جمهور در عید سعید غدیر ۳۰ درصد از سهام و در ۲۲ بهمن ۳۰ درصد دیگر از سهام عدالت برای سهامداران آزادسازی خواهد شد.

به گزارش ندای استان،رسول زارعی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: ۴۹ میلیون و ۶۴۸ هزار و ۷۷۵ نفر در کشور سهامدار سهام عدالت هستند که ۶۱۰ هزار و ۷۲۵ نفر از آن‌ها مربوط به استان بوشهر هستند.

او ادامه داد: ارزش سهام اولیه سهامداران عدالت در استان بوشهر حدود ۳۳۲ میلیارد تومان بوده که با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته ارزش روز این سهام حدود ۳۴۰۰ درصد افزایش داشته و به ۱۱ هزار و ۲۹۱ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر افزود: در اردیبهشت امسال ۳۹ درصد از سهامداران استان روش مستقیم را برای سهامداری انتخاب کردند که سهام عدالت این افراد به تدریج به حساب‌های بورسی اضافه خواهد شد و آن‌ها می‌توانند به طور مستقیم سهام خود را مدیریت کنند.

زارعی عنوان کرد: بر اساس اعلام رئیس جمهور در عید سعید غدیر ۳۰ درصد از سهام و در ۲۲ بهمن ۳۰ درصد دیگر از سهام عدالت برای سهامداران آزادسازی خواهد شد.

امکان تغییر روش سهامداری وجود ندارد

او همچنین گفت: با توجه به پایان مهلت تعیین شده، اکنون امکان تغییر روش سهامداری وجود ندارد، اما سهامداران می‌توانند با مراجعه به پایگاه sahamedalat.ir ارزش روز سهام را ببینند و شماره شبای بانکی و شماره تلفن همراه خود را تغییر دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر بیان کرد: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته ارزش روز سهام عدالت هر فرد عادی که ارزش اسمی سهامش ۵۳۲ هزار تومان بوده اکنون به بیش از ۱۸ میلیون تومان رسیده است.

زارعی گفت: با توجه به استقبال بازار بورس از سهام شرکت‌های سهام عدالت انتظار داریم روند افزایشی ارزش روز آن همچنان ادامه داشته باشد، بنابراین توصیه می‌شود مردم تا حد امکان سهامدار سهام عدالت باقی بمانند.