بخشدار سیراف: درمانگاه «شیرینو» در حال ساخت است
بخشدار سیراف: درمانگاه «شیرینو» در حال ساخت است

ندای استان:بخشدار سیراف گفت: درمانگاه روستای شیرینو در حال ساخت که متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار روند ساخت آن به کندی پیش می‌رود.

به گزارش ندای استان به نقل از فارس؛ محمد فخرایی با اشاره به در حال ساخت بودن درمانگاه روستای شیرینو اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا بیشتر اعتبارات به سمت‌وسوی مقابله با این بیماری هدایت می‌شود به همین دلیل ساخت این درمانگاه با مشکل اعتبار مواجه شده است.

بخشدار سیراف افزود: با همکاری یکی از شرکت‌های مستقر در منطقه و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سعی می‌شود این درمانگاه به بهترین شکل آماده و تحویل مردم شریف روستای شیرینو داده شود.

وی در مورد خواسته مردم شیرینو برای استقرار آتش‌نشانی در این روستا عنوان کرد: استقرار ایستگاه آتش‌نشانی در این روستا یکی از برنامه‌های دهیاری و شورای این روستا است. این پروژه به اعتبار نیاز دارد که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و همچنین بیماری کرونا احداث این پروژه با مشکل اعتبار مواجه شده است.

این مقام مسئول گفت: فرماندار شهرستان نیز در حال پیگیری و رایزنی با شرکت‌های مستقر هستند تا ان‌شاءالله بتوانند یک ماشین آتش‌نشانی مجهز برای این روستا تهیه کنند.

وی گفت: در آتش‌سوزی‌های اخیر خوشبختانه آتش‌نشانی‌های منطقه ویژه، سیراف و HES نیز برای اطفاء حریق روستای شیرینو آمده‌اند که از همکاری آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.