همایش مجازی «با ماسک لبخند بزن بوشهر»
همایش مجازی «با ماسک لبخند بزن بوشهر»

ندای استان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: برای نخستین بار همایش مجازی صد هزار نفری حامیان سلامت با عنوان “با ماسک لبخند بزن بوشهر” شنبه شب ۲۱ تیرماه در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش ندای استان،مجید خورشیدی روز سه‌شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر افزود: در این همایش تعدادی از چهره‌های ملی، فرهنگی، ورزشی، مقامات تاثیر گذار و مسئول در امر مقابله با کرونا در وزارتخانه‌های کشور و بهداشت تقاضا شده که پیام‌هایی به صورت زنده برای این همایش داشته باشند.

وی بیان کرد: محل برگزاری این همایش خانه‌های پرمهر بوشهری‌هاست، اما آنجایی که همایش از آن پخش می‌شود سالن لیان است و قرار است تمام و یا بخش‌هایی از این همایش به صورت زنده از شبکه استانی صدا و سیما پخش شود.

خورشیدی اضافه کرد: همچنین قرار است از صفحه‌های پربازدید اینستاگرام نیز برای پخش این همایش استفاده شود که علاوه بر مردم استان بتوانیم در خارج از استان نیز مخاطبانی داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ترویج سلامت و ارائه یک سری نکته‌های آموزشی موثر برای مقابله با بیماری کرونا از جمله هدفهای این همایش است.

وی بیان کرد: تقدیر از دست اندرکاران امر سلامت، تجلیل از مقام شهدای سلامت، پخش بخشی از فعالیت کارکنان مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهدای خلیج فارس، پخش موسیقی زنده و پیام‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار، وزرای کشور، بهداشت و معاون بهداشتی وزیر بهداشت از جمله برنامه‌های این همایش است.

خورشیدی گفت: همچنین در این مدت بخشی از زندگی‌ها بر پایه فعالیت مجازی طراحی شده و تعدادی از کارکنان بخش آی سی تی استان نیز مبتلا به بیماری شده‌اند که قرار است از این افراد هم تقدیر شود.

وی بااشاره به مدت یک ساعت و نیم  ساعتی این همایش افزود: باتوجه به وضعیت رکودی که در این مدت در استان، کشور و دنیا وجود دارد جامعه به نشاط نیاز دارد به همین دلیل تلاش می‌شود نشاط اجتماعی ایجاد شود.