استاندار بوشهر تامین اعتبار طرح‎های زیرساختی مهم را خواستار شد
استاندار بوشهر تامین اعتبار طرح‎های زیرساختی مهم را خواستار شد

ندای استان:استاندار بوشهر در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه، تامین اعتبار طرح‌های مهم زیرساختی از جمله راه آهن بوشهر را خواستار شد.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، عصر امروز با محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور دریافت دستور لازم برای طرح‌های مهم زیرساختی استان دیدار کرد.

پیگیر‌ی تخصیص اعتبارات راه آهن بوشهر و پیگیری تامین اعتبارات لازم برای تامین آب و برق جزایری که در استان دچار مشکل هستند، از جمله مواردی بود که استاندار بوشهر در این دیدار مطرح کرد و رئیس سازمان برنامه و بودجه، دستور لازم را برای موارد یاد شده صادر کرد.

ساخت هزار واحد مسکونی محرومان، فراهم کردن هزار جهیزیه در استان، و حمایت مالی از تولید اینورتر و پنل خورشیدی در استان از دیگر موضوعات درخواستی استاندار بوشهر در این دیدار بود.

گراوند در این نشست افزون بر پیگیری تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان، تامین اعتبار سد‌های برنامه ریزی شده باغان و دشت پلنگ را نیز خواستار شد که دستور آن از سوی ریٔیس سازمان برنامه و بودجه صادر و بر تسریع آن تاکید شد.

استاندار بوشهر بیان کرد: با وجود بهترین وضعیت برای جذب انرژی خورشیدی در استان بوشهر، از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده و  سرمایه‌گذاری مناسبی نیز  صورت نگرفته است.