ثبت نام کنندگان “طرح اقدام ملی مسکن” در استان برای تکمیل پرونده به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند
ثبت نام کنندگان “طرح اقدام ملی مسکن” در استان برای تکمیل پرونده به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند

ندای استان:متقاضیانی که در مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نموده اند طبق برنامه زمانبندی به سایت مورد نظر مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

به گزارش ندای استان،فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی با اعلام این خبر گفت : متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که مدارک موردنیاز را در سامانه طرح اقدام ملی بارگذاری ننموده اند از روز شنبه  ۱۰ خرداد ٩٩ تا اطلاع ثانوى مى توانند با مراجعه به قسمت “پیگیرى درخواست” در سایت http://tem.mrud.ir  نسبت به این امر اقدام کنند.

رستمی بیان کرد : متقاضیان بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملى مسکن، صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه کرده و اقدام به بارگذارى مدارک نمایند.

وی افزود : کلیه متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نیز افرادى که به دلیل شرایط فاصله گذارى اجتماعى ناشى از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم کد ملى خود را به سامانه پیامکى طرح اقدام ملى مسکن ارسال کرده اند براى ادامه فرآیند ثبت نام و بارگذارى مدارک خود از روز سه شنبه ١٣ خرداد٩٩ تا اطلاع ثانوى، مى توانند با مراجعه به  “پیگیرى درخواست” در سامانه طرح اقدام ملى مسکن به نشانى http://tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام کنند.

رستمی اظهار داشت : زمانبندى ویرایش اطلاعات ثبت نامى متقاضیان مرحله اول و دوم، زمانبندى ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و همچنین زمانبندى بارگذارى مدارک توسط متقاضیان تاییدشده در مرحله دوم نیز جهت اطلاع رسانى لازم، متعاقبا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن و پورتال این اداره کل که به آدرس های ذیل می باشد ، اعلام میگردد .