چاه جدید شهر کاکی وارد مدار شد
چاه جدید شهر کاکی وارد مدار شد

ندای استان:سیدعلی اکبر فاطمی اظهار داشت: با توجه به پایان عملیات حفاری به عمق ۷۶متر، روزانه ۱۰۰۰مترمکعب آب وارد شبکه خواهد شد، امیدواریم با اقدامات انجام شده با شروع فصل گرما از کمبود آب پیشگیری شود.

به گزارش ندای استان به نقل از شهرداری کاکی،رئیس شورای اسلامی شهر کاکی از حفر  یک حلقه چاه جدید با اختصاص اعتباری بیش از یک میلیارد ریال خبر داد و افزود: با توجه به کمبود آب در محلات مختلف، قطعی مکرر و نارضایتی شدید مردم از وضعیت آب شهر لذا شورای اسلامی و شهرداری جهت رفاه حال مردم  اقدام به تامین هزینه حفر یک حلقه چاه جدید با اعتبار یک میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری نمود .
سیدعلی اکبر فاطمی اظهار داشت: با توجه به پایان عملیات حفاری به عمق ۷۶متر، روزانه ۱۰۰۰مترمکعب آب وارد شبکه خواهد شد، امیدواریم با اقدامات انجام شده  با شروع فصل گرما از کمبود آب پیشگیری شود.
رئیس شورای اسلامی شهر کاکی به دیگر اقدامات شهرداری در حوزه آب شهر اشاره نمود و افزود: به دلیل نبود اعتبار و مشکلات مالی  اداره ابفا جهت پیشبرد امور، شهرداری مجبور به  انجام برخی اقدامات وهزینه کردها می باشد که شبکه گذاری بلوار شاهزاده اسماعیل و کوچه بانک ملی از جمله آن است.