کاهش تصادف‌های فوتی در راه‌های درون شهری استان
کاهش تصادف‌های فوتی در راه‌های درون شهری استان

ندای استان:رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: تلفات ناشی از سوانح رانندگی در شبکه معابر درون شهری استان بوشهر در ۲ ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مدت مشابه سال گذشته ۶۵درصد کاهش یافته است.

به گزارش ندای استان به نقل از تسنیم، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر ساماندهی ترافیک در محورهای درون شهری استان بوشهر اظهار داشت: همزمان با ایجاد تغییرات و تحولات گسترده در عرصه‌های مختلف زندگی، پلیس نیز سعی کرده تا برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در تمامی حوزه‌ها و به‌ویژه در حوزه امنیت و ساماندهی ترافیکی با این تغییرات هماهنگ کند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با تاکید بر توجه به پیشگیری از وقوع حادثه رانندگی بیان کرد:افزایش نقش و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی و به‌ویژه در حوزه فرهنگ ترافیک سبب شده که پلیس برای برقراری مطلوب نظم و امنیت، توجه خود را بیش از پیش به حوزه پیشگیری اجتماعی معطوف ساخته و در این حوزه نیز برنامه ریزی داشته باشد.

سرهنگ کشکولی  از کاهش  تلفات رانندگی در محورهای درون شهری استان بوشهر خبر داد و  افزود: با بررسی به عمل آمده از داده‌های آماری تصادفات شهری در سطح استان بوشهر، تلفات ناشی از سوانح رانندگی در شبکه معابر درون شهری در ۲ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد کاهش یافته است.

وی با قدردانی از همکاری مردم در کاهش تصادفات درون شهری خاطر نشان کرد: کاهش ۶۵ درصدی تلفات سوانح رانندگی حاصل همکاری عموم مردم و مشارکت همگانی در اجرا و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و تدابیر سلسله مراتب فرماندهی و تلاش و زحمات شبانه‌روزی همه کارکنان رده‌های انتظامی در سطح استان است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر تصادفات فوتی موتورسیکلت‌سواران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد:هر چند شاهد کاهش چشمگیر تصادفات فوتی در شهرهای استان می‌باشیم، اما هنوز موتورسیکلت سواران به مانند سابق بیشترین نقش را در تصادفات فوتی دارند.

سرهنگ کشکولی با اشاره به اینکه موتورسیکلت‌سواران در هیچ زمان نباید خود را از جریان ترافیک مستثنی بدانند توصیه و تاکید کرد: راکبان موتورسیکلت در همه حال قوانین رانندگی را مدنظر قرار بدهند، در حین موتورسواری از کلاه ایمنی استفاده کنند، با سرعت مطمئن حرکت کنند و از محل‌های ممنوع عبور نکنند.