نماز عید سعید فطر در چه شهرهایی برگزار می‌شود؟
نماز عید سعید فطر در چه شهرهایی برگزار می‌شود؟

ندای استان:مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر گفت: نماز عید سعید فطر با توجه به نظر امام جمعه هر شهر با لحاظ کردن شرایط موجود به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شود.

به گزارش ندای استان،حجت الاسلام یعقوب بهمیاری مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: با توجه به رشد صعودی مبتلایان به ویروس کرونا در روز‌های اخیر، و نظر ستاد مبارزه با کرونای استان و تایید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، شرایطی برای برگزاری نماز عید سعید فطر به منظور حفظ سلامتی مردم در نظر گرفته شده است.

او افزود: بر این اساس، نماز عید سعید فطر در شهرهای استان با توجه به نظر امام جمعه آن شهر و با لحاظ کردن امکانات و نیروهای لازم برای نظارت بر نحوه برگزاری این آیین معنوی اقامه خواهد شد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر ادامه داد: همچنین طبق مصوبه جلسه‌ای که به این منظور برگزار شد، نماز عید فطر را در مساجد شهر‌های سفید که مجاز به برگزاری نمازجمعه هستند، در صورت مدیریت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به طور غیر متمرکز و با اجازه امام جمعه شهر می‌توان اقامه کرد.

بهمیاری عنوان کرد: مناسب است نماز عید فطر در شهر‌های استان که وضعیت قرمز دارند، برگزار نشود.