استاندار:نرخ بیکاری در بوشهر پائین‌تر از میانگین کشوری است
استاندار:نرخ بیکاری در بوشهر پائین‌تر از میانگین کشوری است

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: درصد بیکاری استان بوشهر از ۱۱٫۲ درصد در سال ۹۶ به ۹٫۹ در سال ۹۸ کاهش یافت که این تغییرات با تلاش مضاعف مدیران و نمایندگان استان در مجلس محقق شد.

به گزارش ندای استان به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای اداری استان بوشهر که با دستور کار قدردانی از تلاشهای ۴ ساله نمایندگان استان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت:  درصد بیکاری کشور در سال ۹۶، ۱۱٫۹ درصد و استان بوشهر ۱۱٫۲، در سال ۹۷ این آمار در کشور ۱۲ و در استان بوشهر ۱۰٫۵ درصد و در سال گذشته هم درصد بیکاری کشور به ۱۰٫۶ و استان بوشهر به ۹٫۹ درصد کاهش یافت و این تغییرات با تلاش مضاعف مدیران و حمایت خوب نمایندگان استان محقق شده است.
وی ادامه داد: با حمایت و همراهی نمایندگان زمینه تسریع در اجرای پروژه مهم راه آهن بوشهر فراهم شد و یکی از اقدامات ماندگار با تعامل نمایندگان بود.
استاندار بوشهر بیان کرد: با وجود مشکلات عدیده مالی کشور، اما با همت و تلاش و همراهی همه مدیران استانی، مسیر توسعه استان متوقف نشده و عمر پروژه های عمرانی استان کوتاه شد.
اگر بخواهیم تعبیر امام راحل در مورد مجلس که فرمود مجلس باید در راس امور باشد حفظ شود، باید شان و منزلت مجلس به عنوان ریل گذار توسعه کشور حفظ شده و مورد احترام باشد.
وی بیان کرد: باید به انتخاب مردم احترام بگذاریم و این کار دوام و بقا و توسعه کشور را به دنبال خواهد  داشت.
استاندار بوشهر با اشاره به تعامل نمایندگان دور دهم استان در مجلس با مدیران استانی گفت: اگر همدلی و تعامل و کمک های متقابل نمایندگان و مدیران نبود توسعه استان محقق نمی شد.
گراوند با اشاره به نقش تاثیرگذار نمایندگان مجلس در توسعه استان افزود: نقش مهم و اثرگذار نمایندگان مجلس در توسعه و پیشرفت استان را نباید کمرنگ کنیم.