دستور استاندار به تعزیرات جکومتی برای برخورد قاطع با محتکران
دستور استاندار به تعزیرات جکومتی برای برخورد قاطع با محتکران

ندای استان:استاندار بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با محتکران کالا گفت:کالاهایی که در انبار نگه‌داری شود و به بازار عرضه نشود تخلف است و تعزیرات حکومتی استان بوشهر باید محتکران برخورد قاطع کند.

به گزارش ندای استان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: جمعه آخر ماه مبارک رمضان امسال به سبب شیوع بیماری کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود و در این روز مقام معظم رهبری سخنرانی می‌کنند که به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود.

وی، با گرامیداشت روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از دست متجاوزان گفت: رزمندگان اسلام در آزادی خرمشهر عزیز نقش آفرینی کردند که باید حماسه آن به نسل‌های جوان و نوجوان بازگو شود.

استاندار بوشهر  توزیع کالاهای اساسی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: توزیع برنج، شکر و دیگر کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب تنظیم بازار توزیع شد که این مهم باید بر روی قیمت بازار اثرگذار باشد.

گراوند با تاکید بر ادامه نظارت و بازرسی بر قیمت کالا و خدمات افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی باید ضمن برخورد قاطع با متخلفان در صدور احکام پرونده‌های گرانفروشی و احتکاری تسریع کند.

وی، بازرسی از انبارها را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد باید تمام انبارهای استان بوشهر در سامانه تعیین شده ثبت شود و کالاهایی که در انبار نگه‌داری می‌شود و به بازار عرضه نمی‌شود تخلف است و در این راستا با محتکران برخورد قاطع قضایی می‌شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از اصناف و بازاریان در همه عرصه‌ها تصریح کرد: کسبه در همه عرصه‌ها همراهی کرده‌اند ولی باید با افراد فرصت‌طلب  برخورد شود.

گراوند گازکشی خانوارها را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: با توجه به اینکه گازکشی در بیشتر نقاط استان بوشهر انجام شده لازم است خانوارها از این ظرفیت برای رفاه حال خودشان استفاده کنند تا در فصل سرما دچار مشکل نشوند.

وی با تاکید بر ساماندهی کشتارگاه صنعتی بوشهر گفت: برای رفع  مشکلات کشتارگاه بوشهر لازم است، بازسازی، مرمت و تجهیز آن مورد توجه قرار بگیرد.