مصوبه های شورای ترافیک گناوه اجرایی شود
مصوبه های شورای ترافیک گناوه اجرایی شود

ندای استان:معاون امورعمرانی فرمانداری گناوه گفت: مصوبه های شورای ترافیک نباید مشمول مرور زمان شود و در کوتاهترین زمان ممکن اجرایی شود.

به گزارش ندای استان به نقل از ایرنا، حسام منصوری مطلق روز دوشنبه درجلسه شورای ترافیک این شهرستان افزود: این شورا تاکنون مصوبه های متعددی داشته که بیشتر آنها مشمول مرور زمان شده و به اجرا نیامده است که به تبع آن باعث نارضایتی عموم مردم می شود.
وی اظهارداشت: دستگاه های مرتبط باید مصوبه های شورای ترافیک را در مدت یک ماه اجرایی کند.
معاون امورعمرانی فرمانداری گناوه گفت: ساماندهی سرویس های خودرویی مدارس و گشت تاکسیرانی نیز در سال تحصیلی جاری در دستور کار نهادهای مرتبط قرار گیرد.
وی با تقدیر از تلاش و زحمات راهنمایی و رانندگی افزود: برخورد این نیرو با رانندگان متخلف مطلوب نیست و انتظار داریم دراین زمینه تلاش و همت مضاعفی کنند.
بخشدار ریگ گفت: در چندین را ارتباطی این بخش نقاط بحرانی و حساسی وجود دارد که باید برای برطرف کردن آنها تلاش شود.
مسعود شیرافکن افزود: تقاطع روستای محمدی، سه راهی کوهک، جاده گوابین به احشام احمد و پوزگاه به گاوسفید از جاده های بحرانی در این بخش است که باید برای برطرف کردن مشکلات آنها برنامه ریزی شود.
وی اظهارداشت: سرعتکاه های اضافی قبل از میدان امام علی(ع) نیز برداشته شود زیرا دراین زمینه مردم مراجعات مکرری به بخشداری داشته اند.
شهردار گناوه گفت: مجموعه شهرداری اجرای مصوبه های شورای ترافیک را همواره در اولویت کاری خود قرار داده است.
ماشاالله احمدی افزود: احداث رفیوژ در ۶ خیابان اصلی این شهر که در کاهش تصادفات مثمرثمر بوده انجام و پایه های روشنایی آنها نیز عملیاتی شده است.
وی اظهارداشت: مسئولان استانی مرتبط باید برای اجرای طرح و برنامه های ترافیکی دیدگاه های شهرداری های گناوه و ریگ را مورد توجه قرار دهند.
شهردار گناوه گفت: شهرداری نسبت به تعهدات خود در اجرای طرح های عمران شهری پیگیر بوده و بخوبی عمل می کند اما پیمانکاران بدلیل گران شدن مصالح پای کار نمی آیند.