مناطقی از استان بارانی می شود
مناطقی از استان بارانی می شود

ندای استان: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به عبور امواج ناپایدار کوتاه و موقت از جو در امروز و فردا برای برخی از نقاط این استان احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

به گزارش ندای استان،پیام مساعدی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با این شرایط در برخی نقاط استان بویژه نیمه جنوبی وقوع رگبارهای پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست.
وی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد شمال غربی طی امروز و روزهای آینده روی دریاست.
مساعدی ادامه داد: همچنین پیش بینی می شود با افزایش سرعت وزش باد بویژه در قسمت های مرکزی و جنوبی خلیج فارس در این مناطق تا حدودی مواج و متلاطم باشد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری همراه با وزش باد، در برخی نقاط بویژه نیمه جنوبی استان گاهی رگبار پراکنده باران و رعدو برق، در برخی نقاط احتمال وقوع پدیده مه پیش بینی شده است.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از امشب بویژه روی دریا و سواحل مرکزی و جنوبی استان ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.
مساعدی اظهار داشت: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی خلیج فارس نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتی متر و از امشب بتدریج ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی متر پیش بینی شده است.
وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۵:۲۰، مد اول دریا ۱۱:۴۶، جزر دوم ۱۵:۳۶ و مد دوم ۲۱:۵۷ خواهد بود.